Agentia Publicis Bucuresti a castigat pitch-ul pentru lansarea globala a gamei Bitdefender Antivirus 2013.
Publicis a fost desemnata agentia de brand a Bitdefender in urma pitch-ului desfasurat la inceputul anului la care au mai participat patru agentii de publicitate locale.
Obiectivul pitch-ului a constat in dezvoltarea strategiei si a conceptului de comunicare pentru lansarea gamei de produse Bitdefender 2013. Campania se va desfasura la nivel global, in peste 100 de tari unde compania este prezenta, cu focus in SUA, Franta, Germania si Marea Britanie.
“Pregatiti-va pentru o campanie cu adevarat globala, relevanta din New York pana in Tokyo”, a afirmat Catalin Albu, client service director la Publicis Bucuresti.
Echipa Publicis care a contribuit la castigarea pitch-ului a fost formata din Catalin Albu, client service director, Corin Chiriac, head of online strategy, Razvan Capanescu , chief creative officer, Dragos Ometita, group creative director, Andi Daniluc, copywriter, Luiza Vrinceanu, account manager.
Echipa Bitdefender implicata in organizarea si evaluarea pitch-ului a fost formata din Florin Talpes, CEO & Founder Bitdefender, Ciprian Istrate, director of consumer product marketing and branding si Bogdan Irina, B2C Director.
Agentia Publicis Bucuresti a castigat pitch-ul pentru lansarea globala a gamei Bitdefender Antivirus 2013.
Publicis a fost desemnata agentia de brand a Bitdefender in urma pitch-ului desfasurat la inceputul anului la care au mai participat patru agentii de publicitate locale.
Obiectivul pitch-ului a constat in dezvoltarea strategiei si a conceptului de comunicare pentru lansarea gamei de produse Bitdefender 2013. Campania se va desfasura la nivel global, in peste 100 de tari unde compania este prezenta, cu focus in SUA, Franta, Germania si Marea Br