La evenimentul care va avea loc pe 15 iunie, la Sala Palatului din Bucureşti, începând cu ora 21, vor fi prezentate 290 de reclame dintre care 13 vor fi româneşti.
La 32 de ani de la debutul evenimentului, care a avut loc în Franţa, Jean Marie Boursicot, creatorul conceptului, este prezent în România, la o ediţie care reflectă tendinţele din publicitatea anului 2012 – localizare, creativitate şi diversitate. Acesta a precizat, conform Agerpres, că din cele aproximativ 25.000 de reclame pe care le primeşte anual din toate ţările alege aproximativ 400, cele care îi transmit cele mai multe emoţii, dar şi câteva dintre cele mai slabe pentru ca publicul care le priveşte să poată să facă diferenţa.
Spectacolul nocturn vrea sa pună în evidenţa valenţele artistice ale publicitaţii, nucleul său dialogic, fascinaţia asupra mulţimilor şi puterea de seducţie şi de depăşire a oricăror bariere, lingvistice, etnice, culturale. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un cinema care îmbină esteticul cu spiritul ludic, “un stadion al publicităţii” în care “publicul aplaudă dacă îi place sau huiduie dacă nu îi place ceea ce vede”, în opinia fondatorului Jean Marie Boursicot.
Pentru acest an, organizatorii au pregătit mai multe surprize fanilor de reclame din Bucureşti. Spectatorii nu numai că se vor delecta cu aproape 300 de reclame din întreagă lume pe durata evenimentului ce va dura aproape cinci ore, dar se vor putea bucura şi de un concert susţinut de Smiley, o prezentare a celui mai mare colecţionar de reclame din lume, Jean Marie Boursicot şi numeroase mini-evenimente şi concursuri de creativitate animate de MC George Vintilă. Spectacolul din acest an va începe cu un spot de publicitate românesc, realizat de iQads, intitulat “Gelozia”.
La evenimentul care va avea loc pe 15 iunie, la Sala Palatului din Bucureşti, începând cu ora 21, vor fi prezen