Intersnack, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de snacksuri sărate, se uită după noi achiziţii, la mai puţin de doi ani după ce a cumpărat brandul Nutline de la Alka.
"Suntem permanent conectaţi cu piaţa de snacksuri sărate şi evaluăm orice oportunitate apare pe piaţă", spune Cristian Rey (44 de ani), care conduce operaţiunile din România ale Intersnack, companie în cadrul căreia lucrează de peste 14 ani.
Grupul german, care a intrat pentru prima dată pe piaţa locală în 1994-1995 prin intermediul distribuitorilor, are experienţa achiziţiilor. Iniţial compania deţinea doar brandul Chio, un brand-umbrelă sub care sunt incluse chipsuri, specialităţi şi produse coapte. În anul 2006 compania a achiziţionat compania Flipper, cu brandurile Felix şi Fiesta, iar patru ani mai târziu portofoliul s-a îmbogăţit cu Nutline.
Achiziţia Nutline a majorat semnificativ cifra de afaceri a companiei, care şi-a bugetat creştere şi pentru 2012.
"Faţă de cei doi ani precedenţi, în 2012 simţim o uşoară creştere a consumului de snacksuri sărate. Până în prezent Intersnack este în linie cu cifrele prognozate pentru 2012, respectiv în uşoară creştere comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut", mai spune Rey.
Citiţi materialul pe larg pe www.zfcorporate.ro
Intersnack este cu ochii pe alte achiziţii după ce preluarea brandului Nutline a adus creşterea puternică a afacerilor
Intersnack, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de snacksuri sărate, se uită după noi achiziţii, la mai puţin de doi ani după ce a cumpărat brandul Nutline de la Alka.
"Suntem permanent conectaţi cu piaţa de snacksuri sărate şi evaluăm orice oportunitate apare pe piaţă", spune Cristian Rey (44 de ani), care conduce operaţiunile din România ale Intersnack, companie în cadrul căreia lucrează de peste 14 ani.
Grupul german, care a in