Eximtur, cea mai mare agenţie de turism cu capital românesc, vrea ca în următorii trei ani să fie prezentă cu cel puţin o franciză în fiecare judeţ, după ce în acest an a semnat nouă francize, a declarat proprietarul firmei, Lucia Morariu, citată de Mediafax.
"Pentru susţinerea creşterilor în acest an, vom continua politica agresivă de francizare, având deja un număr de nouă francize în activitate, la Mediaş, Iaşi, Bucureşti, Bistriţa, Craiova, Alba Iulia, Braşov, Galaţi şi Târgu Mureş, care consolidează activitatea celor 14 agenţii proprii. Doar două dintre francize au fost deschise anul trecut, restul intrând pe piaţă în acest an", a spus Morariu.
Ea a adăugat că în luna iunie alte două noi francize Eximtur să fie deschise la Brăila şi Piteşti, urmând ca din toamnă numărul unităţilor din reţea să urce cu încă cinci.
"Ne-am propus ca în următorii trei ani să ajungem să avem francize în toate judeţele din ţară, plus în fiecare sector din Bucureşti", a spus Morariu.
Proprietarul Eximtur a explicat că pentru a primi o franciză o agenţie trebuie să plătească o taxă de intrare de 1.000 de euro şi una anuală de 250 de euro. În schimb, agenţiile primesc manualul de proceduri al Eximtur, training de specialitate şi suport în activitate.
Morariu a explicat că firma pe care o deţine nu câştigă din taxele de franciză, ci din volumele rulate, pentru că agenţiile francizate vând pachetele Eximtur.
În paralel cu extinderea reţelei de francize, Eximtur va continua investiţiile în vânzările online, în susţinerea agenţiei virtuale fly.ro şi a portalului eximtur.ro, alături de promovarea call center-ului.
În primele patru luni ale anului 2012, Eximtur a înregistrat o cifră de afaceri de 50,7 milioane de lei, în creştere cu peste 25,38% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.
Bilete de avion şi turismul de business au adus încasări d