Așa cum noi trebuie să facem o bucată de autostradă până la granița cu ei, ungurii trebuie să facă o bucată de autostradă până la granița cu noi.
Ungurii mai trebuie să termine ultimul tronson al autostrăzii M43, care va lega oraşul Mako de graniţa cu România, şi anume cu oraşul Nădlac. Cei 23 de kilometri au fost anunțați că se vor finaliza în 2013. Acest tronson este echivalentul autostrăzii Arad-Nădlac, ale cărei lucrări abia au fost inaugurate și la noi.
Conform unui articol publicat de portfoliu.hu, tronsonul mult așteptat și de noi va fi gata în 2014 și nu în 2013, așa cum era anunțat inițial.
O discuție recentă pe forumul skyscrapercity.com bazată pe o serie de imagini din zonă a ajuns la concluzia că ungurii nu lucrează deloc la porțiunea Mako-Nadlac care ne-ar racorda la rețeaua occidentală de autostrăzi, cel mai probabil termen pentru începerea efectivă a lucărillor fiind finalul acestui an.
La noi, autoritățile au anunțat că vor termina porțiunea Arad-Nădlac în aprilie 2013, ambele loturi, ceea ce înseamnă că va trebui să mai așteptăm aproximativ un an până să mergem de la Timișoara sau de la Sibiu (dacă terminăm și Sibiu-Nădlac) pe autostradă până într-un oraș din Occident, fie el din Austria, Germania sau Franța.
DATORII uriașe la unguri
În 2012, Ungaria trebuie să rostogolească obligaţiuni care ajung la maturitate în valoare de 1.820 miliarde de forinţi şi obligaţiuni în valută în valoare 1.370 miliarde de forinţi, inclusiv 3,34 miliarde de euro din precedentul acord de finanţare cu FMI.
Ungaria vrea să obţină de la FMI un acord de 15 miliarde de euro
Opinia analiştilor financiari că Ungaria ar putea să încheie un acord pe doi-trei ani în valoare de 15 miliarde de euro cu Fondul Monetar Internaţional "nu este departe" de aşteptările guvernului ungar, a declarat ş