Peste jumătate dintre companiile deja active în social media vor investi mai mult în 2012
Din totalul bugetului de marketing şi comunicare, 37% dintre firme au direcţionat între 1 şi 15 procente către aceste activităţi
Companiile mari alocă între 16 şi 25% din buget, în timp ce firmele mai mici direcţionează până în 5%
Companiile sunt dispuse să aloce din ce în ce mai mulţi bani pentru promovarea pe reţelele sociale, potrivit un studiu realizat de GfK România, care urmăreşte evoluţia investiţiilor în social media, de-a lungul a trei ani: 2010, 2011 şi estimări pentru 2012.
Potrivit cercetării, investiţia în activităţi de promovare pe reţelele sociale este în creştere de la un an la altul. În 2011, jumătate dintre companiile care fac campanii în social media au investit mai mult decât în 2010, iar 56% intenţionează să dedice şi mai mult din bugetele lor în 2012, se arată în studiul citat.
Aproximativ 6 din 10 companii care au realizat campanii în social media îşi vor mări bugetul pentru 2012 cu până la 25%.
Companiile au încredere în reţelele de socializare
"Faptul că o bună parte dintre companiile care au avut de-a face cu social media şi-au programat un buget mai mare pentru 2012, precum şi bugetarea unor sume mai ridicate de cei care apelează la agenţiile de specialitate arată încrederea crescută a companiilor în social media şi în rezultatele pe care aceasta le poate aduce", a declarat Traian Năstase, Online Project Manager GfK România.
În ceea ce priveşte ponderea activităţilor de social media în totalul bugetului de marketing şi comunicare în 2011, 37% dintre companii au direcţionat între 1 şi 15 procente către aceste activităţi.
Companiile mari alocă un procent mai mare
"Este interesant de remarcat faptul că există ceva mai multe companii mari (peste 250 de angajaţi) care al