Dacă nu cereţi facturi şi garanţie, riscaţi ca uşa să se dezlipească sau parchetul să se umfl e, imediat ce muncitorii pleacă şi vă rămâne să achitaţi paguba. Sursa: CORDIN PRISECARU
Pe lângă concedii şi vacanţe, vara e şi momentul când tot românul mai amenajează câte ceva prin casă sau prin afara ei. Se izolează termic pereţii, se pun parchetul, gresie şi termopan, iar zugrăvitul e sport naţional.
Laurenţiu a decis să-şi înlocuiască uşa de la intrare. "Am achiziţionat o uşă metalică de la firma COM Service SRL cu peste 1.000 de lei. Am plătit iniţial 300 lei avans, am o chitanţă doveditoare cu ştampila, dar la restul de bani până la 1030 lei nu am factură. După plata avansului au venit apoi reprezentanţii firmei şi mi-au montat- o", povesteşte bucureşteanul.
Totul a decurs normal până în momentul când a dat ambele tranşe de bani. "Apoi, la o oră după montarea uşii s-a dezlipit chederul şi a început să se ia vopseaua de pe tocul care nu era uscat bine şi butucul de sus se agăţa. Am luat legătura cu patronul care mi-a zis că este vina mea că m-am grăbit de aceea nu era uscat tocul bine şi că se va rezolva în câteva zile", ne mai relatează bărbatul.
Reprezentanţii fimei acuzate susţin că aceste nemulţumiri nu au ajuns la urechile lor. "Noi facem toate lucrările pe contract, oferim mereu garanţie. Nu ne-a reclamat nimeni în legătură cu astfel de probleme. Nu ştiu ce să spun în legătură cu un caz pe care nu-l cunoaştem", ni s-a transmis de la firmă.
Şi George Motea din Capitală a avut bătăi de cap cu amenajările. A vrut să înlocuiască parchetul. "Mi l-au montat doi muncitori care aveau anunţuri prin cartier. La două zile, a început să scârţâie şi să facă aşa numitele burţi. Mi-au spus că îl mai aşează, dar contra-cost. Nu aveam niciun fel de garanţie".
Dacă este vorba despre o firmă implicată este obligatoriu să se facă o reclamaţie "pentru