În perioada 22 iunie-20 iulie, ArtXpert Fine Art Concept Store (recent deschisa galerie de pe str. Puţul lui Zamfir,45-47) lansează o nouă expoziţie semnată Eugene Al Pann, o continuare a proiectului Manifestul Realismului Socialist Capitalist (foto 1-3), lansat în 2010 la Chelsea Art Museum în New York.
Expoziţia pune în evidenţă o societate condusă de branduri, fiind numită sugestiv Invazia produselor. "Mă izbesc de o criză de identitate atât artistică, cât mai ales naţională. Vreau să mă rup de Brâncuşi, Nadia, Hagi atunci când îmi prezint originea, dar cum să fac? Invazia Produselor este un grup de lucrări pop menite să amintească uşurinţa cu care ne putem uita identitatea. Realizez că am aşteptat 20 de ani să vină Coca-Cola, Kentul să stea pe taraba lângă Carpaţiul autohton şi lucrul acesta s-a întâmplat, nu pot nega. Însă nu pot să nu observ că odată cu produsele vestului a venit şi asaltul marketingului. Socialismul nu a marketat decât ce-l interesa - pe Lenin, pe Stalin, pe Ceauşescu. Ei au fost produsele copilăriei şi adolescenţei mele."
Manifestul Realismului Socialist Capitalist explică situaţia către care se îndreaptă societatea în general, dar cea românească, în particular. Pe scurt, se spunea atunci: "Ideologiile s-au diluat, până la comuniune: stânga îşi produce baza financiară exploatând liniştita masă muncitoare, populismul dreptei este pe de-a-ntregul proletar. Democraţia acceptă firesc dictatura figurilor politice puternice, dictaturile se destind formal prin acceptarea structurilor democratice, care se golesc astfel de fond. China comunistă trăieşte pasional-capitalist, ţări capitaliste încearcă să înghită hapul socialist îndulcindu-l printr-un rebranding social-democratic. Este timpul să propunem o nouă viziune asupra istoriei, realităţii şi crizei . Este timpul unei noi înţelegeri la nivel artistic, care să redezmorţească mecanism