Românii pot beneficia până pe data de 23 iunie de tarifele speciale puse la dispoziţia lor de către reprezentanţii Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), prin intermediul programului "Litoralul pentru toţi".
Dacă în anii trecuţi acest program lua sfârşit la 15 iunie, de această dată, perioada s-a extins prin introducerea opţiunii "All inclusive" pentru hotelurile de 3, 4 şi 5 stele de pe litoral.
Ce cred hotelierii despre programul ''Litoralul pentru toţi"
Cea mai mare parte a hotelierilor care au participat la programul desfăşurat de ANAT cu opţiunea "All inclusive" se declară mulţumiţi de numărul de români care a ales să-şi petreacă zilele libere la mare achiziţionând astfel de bilete cu tarife speciale.
"Pachetele sunt la un preţ atractiv şi au foarte multe componente. Astfel, în afară de costurile de transport turiştii nu trebuie să mai cheltuiască bani", a declarat pentru gândul Marius Usturoiu, directorul general al Complexului Mercur-Minerva.
"Este un pachet care oferă foarte multe avantaje la un preţ bun", a declarat pentru gândul şi George Guci, manager şi proprietar al hotelurilor Modern şi Dorna.
Ambii susţin că foarte mulţi turişti au ales să vină pe litoral prin intermediul programului "Litoralul pentru toţi", mai ales după data de 10 iunie, şi că se aşteaptă ca aceştia să sosească în continuare în unităţile lor de cazare până pe data de 23 iunie.
"Pentru anii următori ne aşteptăm ca programul să meargă foarte bine", ne-a mai explicat Usturoiu.
Au existat însă şi hotelieri nemulţumiţi de modul în care s-a desfăşurat programul. "Nu prea a prins programul acesta. Poate nu a fost suficient de bine mediatizat", a declarat pentru gândul şi Ion Lucian, administratorul hotelului Palace.
"Trebuie să facem, un efort toţi să lungim sezonul turistic, să îi atragem pe români pe piaţa de turism"