Primul model Dacia care ajunge prin import la clientii romani a debutat pe piata. Ca si in cazul Duster, oficialii producatorului mizeaza pe pret in batalia cu marile nume din segmentul monovolumelor.
Asamblat la uzina Renault din Maroc, Dacia Lodgy este primul model care poarta pe capota marca romaneasca, dar ajunge la clientii autohtoni din import. Daca din punct de vedere economic acest ''amanunt'' este destul de important, pentru clientii romani el nu pare a avea vreo insemnatate, relateaza Capital.
Lodgy este disponibil in showroomurile din Romania la preturi ce pornesc de la 9.500 de euro (in versiunea cu cinci usi si motorizare 1,6 85 CP) si ajung la 14.700 euro in varianta 1.5 dCI, 110 CP si sapte locuri.
Inclus de catre producatorul auto de la Mioveni in categoria autovehiculelor de familie, noul Lodgy se poate lauda cu un pret mult mai mic decat al competitorilor sai din aceeasi categorie, cum ar fi Chevrolet Orlando sau Renault Scenic. Primul model Dacia care ajunge prin import la clientii romani a debutat pe piata. Ca si in cazul Duster, oficialii producatorului mizeaza pe pret in batalia cu marile nume din segmentul monovolumelor.
Asamblat la uzina Renault din Maroc, Dacia Lodgy este primul model care poarta pe capota marca romaneasca, dar ajunge la clientii autohtoni din import. Daca din punct de vedere economic acest ''amanunt'' este destul de important, pentru clientii romani el nu pare a avea vreo insemnatate, relateaza Capital.
Lodgy este disponibil in showroomurile din Romania la preturi ce pornesc de la 9.500 de euro (in versiunea cu cinci usi si motorizare 1,6 85 CP) si ajung la 14.700 euro in varianta 1.5 dCI, 110 CP si sapte locuri.
Inclus de catre producatorul auto de la Mioveni in categoria autovehiculelor de familie, noul Lodgy se poate lauda cu un pret mult mai mic decat al competi