De câte ori nu aţi văzut în ziare sau la televizor accidente groaznice de microbuz, soldate cu zeci de victime?! Astfel de evenimente au devenit o obişnuinţă pe drumurile naţionale, iar autorităţile privesc pasive la condiţiile precare în care şoferii acestor “cazane” îşi transportă clienţii! Noi am făcut un experiment foarte simplu şi care arată clar că microbuzele ce fac legătura între Capitală şi localităţile vecine sunt din “Lumea a Treia”, nicidecum demne de o ţară europeană! Şi extrem de periculoase! De câte ori nu aţi văzut în ziare sau la televizor accidente groaznice de microbuz, soldate cu zeci de victime?! Astfel de evenimente au devenit o obişnuinţă pe drumurile naţionale, iar autorităţile privesc pasive la condiţiile precare în care şoferii acestor “cazane” îşi transportă clienţii! Noi am făcut un experiment foarte simplu şi care arată clar că microbuzele ce fac legătura între Capitală şi localităţile vecine sunt din “Lumea a Treia”, nicidecum demne de o ţară europeană! Şi extrem de periculoase!
Să parcurgi câţiva kilometri cu un microbuz ce pleacă de la Piaţa Sudului în judeţul Călăraşi, sau din Pantelimon spre Cernica, este un adevărat calvar! Mai ales după ora 17.00, când nu mai prinzi loc pe scaun şi abia dacă poţi să pui ambele tălpi pe podea. Noi am testat câteva călătorii cu “caşcarabetele groazei” (recunoaştem cinstit că a fost prima şi ultima dată) şi am rămas şocaţi!
Am stat «în capul şoferului»
Lăsând la o parte mirosul groaznic, condiţiile “din picioare” sunt de-a dreptul criminale. Fără nici o exagerare! Patronii acestor firme de aşa-zis transport sunt certaţi rău de tot cu măsurile minime de siguranţă! Microbuzele opresc aproape oriunde. De exemplu, “cazanul” de Cernica ne-a luat din faţa Complexului Lebăda, din Pantelimon. Când am deschis portiera, nu ne-a venit să credem. Maşina era plină ochi şi, cu toate acestea, şoferul