Culoarea verde semnifică viața, natura, speranța, tinerețe și libertate.
Pentru vechii egipteni culoarea verde era o culoare sacră, reprezenta speranța și bucuria. De aceea în acele vremuri templele aveau etaje...verzi. Știați că înainte de anii 50 costumul lui Moș Craciun a fost verde? Până cei de la Coca Cola au fost cei care l-au îmbrăcat pe Moș în verde. În anii 60, în liceele din America, homosexualii care doreau să fie ”recunoscuți” în fiecare zi de...joi se îmbrăcau în verde total.
Un branding reușit
La Londra există un pod de pe care mulți sinucigasi alegeau să își curme viața, iar dupa ce acesta a fost vopsit în culoarea verde, se spune că sinuciderile au scăzut cu peste 30%! În altă ordine de idei, dar pe aceeași temă, se spune ca lentilele de ochelari verzi sunt cele mai protectoare pentru ochiul uman.
Broscoiul Kermit (din ”Papusile Muppets”), cel mai cunoscut ”ambasador” al culorii verzi, susținea și cânta) “It’s not easy being green”. Dar, dacă vorbim despre un branding reușit, culoarea verde sta bine: se regăsește peste tot în natură, și societatea, psihologii, poetii și scriitorii de literatură SF au ”ajutat-o” să devină una dintre cele mai populare culori și cea mai încărcată de semnificații.