Copii plângând pe plajă, căutând în zadar o faţă familiară, ţânci cu câte o găletuşă în mână care îşi strigă disperaţi mama, acestea sunt imagini greu de suportat, dar care au loc frecvent pe litoralul românesc.
Tocmai din acest motiv, Radio Vacanţa şi World Vision România derulează în sezonul estival 2012 campania „Brăţara de vacanţă", sub sloganul „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa!".
Campania presupune realizarea a 25.000 de brăţări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se vor trece câteva elemente de identificare (numele copilului, un număr de telefon al părinţilor, numărul de telefon al Radio Vacanta, al organizaţiei World Vision şi al Centrului de sănătate privată „Regina Maria" din Constanţa.
Brăţările vor fi distribuite în unităţile de cazare din Mamaia şi Eforie, dar şi pe plajă.
Campania se desfăşoară pe durata a 6 săptămâni şi se adresează mai ales familiilor care ajung în vacanţă în staţiunile de pe litoral, grupurilor de copii veniţi în tabară sau cantonament.