Facebook va dona 10 milioane de dolari unei fundaţii caritabile pentru a scăpa de un proces în care compania este acuzată că încalcă dreptul utilizatorilor la confideţialitatea datelor personale, scrie Daily Mail. Procesul a fost intentat de cinci utilizatori Facebook din California şi susţin că reţeaua de socializare s-a folosit ilegal de promovarea unor branduri, fără a-i remunera sau fără a le cere acordul.
Acest lucru ar putea reprezenta un precedent, alţi utilizatori Facebook având posibilitatea să acţioneze în instanţă reţeaua de socializare.
“Sponsored story” este o aplicaţie care permite unui utilizator să vadă că unui prieten îi place un anume brand. Acuzaţia a pornit de la faptul că reprezentanţii companii s-ar fi folosit ilegal de numele şi poza internautului, dând impresia greşită că acea persoană apreciază un anume brand, fără a fi adevărat.
Deşi înţelegerea de a dona suma de 10 milioane de dolari a fost făcută, ea trebuie semnată şi de un judecător.
Facebook va dona 10 milioane de dolari unei fundaţii caritabile pentru a scăpa de un proces în care compania este acuzată că încalcă dreptul utilizatorilor la confideţialitatea datelor personale, scrie Daily Mail. Procesul a fost intentat de cinci utilizatori Facebook din California şi susţin că reţeaua de socializare s-a folosit ilegal de promovarea unor branduri, fără a-i remunera sau fără a le cere acordul.
Acest lucru ar putea reprezenta un precedent, alţi utilizatori Facebook având posibilitatea să acţioneze în instanţă reţeaua de socializare.
“Sponsored story” este o aplicaţie care permite unui utilizator să vadă că unui prieten îi place un anume brand. Acuzaţia a pornit de la faptul că reprezentanţii companii s-ar fi folosit ilegal de numele şi poza internautului, dând impresia greşită că acea persoană apreciază un anume brand, fără a fi adevărat.