A aparut pe piata noul numar al revistei The Industry, al zecelea, revista de media care se incapataneaza sa infrunte criza si cifrele care spun ca tipariturile n-au viitor.
“Printul va continua sa functioneze pe nisele luxoase”, este previziunea lui Iulian Comanescu, coordonatorul publicatiei, iar The Industry prezinta avantajul de a fi o alternativa la ceea ce se gaseste acum pe piata in materie de comunicare.
Drept pentru care, in cel mai recent numar al revistei, Vlad Ursulean este semnatarul a doua reportaje, “Publicitarii danseaza pe sfoara la Noaptea Agentiilor” este primul dintre ele, iar in urmatorul descrie experienta interesanta de a fi participat la un experiment, un soi de Big Brother in care o echipa de 14 oameni creativi au fost monitorizati cateva zile, fara a li se oferi repere orare. Despre ce au facut participantii cateva zile intr-o casa izolata, fara a sti daca este zi, noapte si fara sa li se spuna macar cate este ora, Ursulean a scris in “The Industry”, cu lux de amanunte.
Cover-ul revistei trateaza premiile Effie: The Industry a facut o selectie relevanta din vizuale, iar Ana Maria Caia relateaza despre industria telenovelelor din America de Sud, ocupatie la fel de profitabila, in termeni de export, ca agricultura sau mineritul . Aspecte mai putin stiute dintr-un domeniu de activitate a carui materie prima este creativitatea, care sunt tarile care aloca cele mai mari bugete si ce prefera sud americanii in materie de televiziune sunt detalii care se regasesc sub titlul “America de Sud traieste din telenovele”, in The Industry.
La capitolul audiente TV, cititorii pot afla cum au performat pe perioada primaverii cele mai puternice trusturi din tara noastra, pe diverse intervale orare. Intact Media Group lupta pentru leadership cu CME, Kanal D are un important cuvant de spus in Late-Night.
@N_