Turiştii nu vin în vacanţe doar pentru odihnă şi relaxare, ci doresc să beneficieze şi de distracţie
Hotelierii, proprietarii de restaurante, baruri sau cluburi trebuie să îşi îmbunătăţească oferta pentru timpul liber
Trebuie să se pună accent şi pe aplicaţiile de tip smartphone, pentru ca turiştii să afle unde găsesc un anumit restaurant, unde pot practica schi pe apă sau ce petreceri sunt în cluburi
Turiştii nu vin în vacanţe doar pentru odihnă şi relaxare, ci doresc să beneficieze şi de distracţie. Astfel, în lupta pentru recucerirea pieţelor turistice, România trebuie să ofere modalităţi inedite şi moderne de petrecere a timpului liber pentru toate categoriile, potrivit unui comunicat de presă al Federaţiei Patronatelor din Turism şi Servicii (FPTS). "În funcţie de statutul familial, dar şi de categoriile de vârstă, trebuie să punem la dispoziţia turiştilor un necesar minim astfel încât aceştia să-şi petreacă într-un mod cât mai plăcut timpul liber şi să devină reclame vii pentru locul în care şi-au petrecut vacanţa. Un domeniu în care România are de recuperat este cel al turismului de distracţie oferit în varianta noilor tehnologii, pe bază de aplicaţii pentru smartphone şi de softuri specializate pentru a informa şi atrage turiştii prin interactivitate", a declarat Dan Matei Agathon, preşedintele FPTS.
Acesta a explicat că de foarte multe ori hotelierii, dar şi proprietarii de restaurante, baruri sau cluburi uită de îmbunătăţirea ofertei pentru timpul liber şi consideră că e suficient dacă-i oferă turistului o piscină sau un meniu de restaurant, după cum cluburile organizează pur şi simplu petreceri fără a le promova tematica şi a interacţiona cu posibilii clienţi. "Nu trebuie uitat că barurile şi cluburile constituie cel mai important loc de distracţie, în primul rând pentru tineret, dar nu numai. Pe lângă programul muzica