Campania Hope pop-up store, realizată de Băneasa Shopping City în parteneriat cu 2activePR a câştigat trofeul de argint acordat de International Council of Shopping Centers. Premiile Solal Marketing ale International Council of Shopping Centers se acordă celor mai eficiente campanii de marketing desfăşurate de centrele comerciale din Europa şi Africa de Sud, fiind un punct de referinţă pentru industria de retail la nivel mondial.
În primăvara anului trecut, Băneasa Shopping City s-a alăturat campaniei de ajutorare a copiilor cu afecţiuni oncologice iniţiată de Asociaţia P.A.V.E.L - "Nu trece nepăsător!" - şi a lansat pentru o lună şi jumătate primul pop-up store caritabil din România.
Hope pop-up store, deschis la sfârşitul lunii mai 2011, a găzduit articole vestimentare, accesorii şi piese de colecţie donate de un număr impresionant de celebrităţi din România - designeri, actori, cântăreţi, pictori, scriitori şi oameni din lumea sportului. Agnes Keszeg a dat startul creând elementele grafice ale campaniei. Numărul mare al donatorilor şi al obiectelor donate au dus la strângerea a peste 13.000 de euro. Întreaga sumă a fost redirecţionată pentru crearea unor condiţii bune de tratament copiilor bolnavi de cancer.
"Prin proiectul Hope pop-up store, ne-am dorit să aducem speranţa celor care au nevoie de ea. Ne bucură faptul că iniţiativa noastră, dezvoltată cu sprijinul echipei 2activePR, a fost atât apreciată de juriul International Council of Shopping Centers. Acest premiu ne onorează şi ne motivează totodată să ne implicam în continuare în proiecte speciale prin care să susţinem cauzele în care credem", a declarat Ovidia Popescu, Events Coordinator Băneasa Shopping City.
"Succesul campaniei s-a datorat în primul rând cauzei, care a pus în mişcare atât de multe energii pozitive. Atât noi, cât şi persoanele publice implicate am fost impresiona