Sorina Măcărescu: Sperăm ca anul acesta telefoanele să deţină o poziţie dominantă în vânzările noastre
Compania estimează vânzări de 80 mil. euro pe toate categoriile de terminale, în 2012
Filiala locală a companiei chineze Huawei şi-a propus un avans puternic al vânzărilor de telefoane în acest an, acestea urmând să devină principala categorie de vânzări din portofoliul de produse pe care îl deţine. Divizia de terminale a companiei se ocupă cu vânzarea de modem-uri, data carduri, telefoane feature şi smartphone-uri.
"Anul trecut am înregistrat vânzări de 60 de milioane de euro pe toate aceste produse, iar cea mai mare parte a fost realizată de modem-uri unde Huawei este numărul unu în România. Pentru anul acesta sperăm să vindem cât mai multe telefoane. De aceea am restrâns portofoliul de produse, dar este un portofoliu mult mai închegat şi sper ca telefoanele să ocupe o poziţie dominantă în 2012 în topul vânzărilor. Pentru acest an estimăm o creştere a vânzărilor diviziei noastre de peste 80 de milioane de euro", a declarat, pentru Curierul Naţional, Sorina Măcărescu, Marketing Manager al Huawei Technologies pentru România şi Republica Moldova.
Anul trecut compania a avut pe piaţa din România 11 modele de telefoane, însă dintre acestea numai 3 au fost doar sub marca Huawei, restul fiind realizate pentru operatorii de telecomunicaţii.
Potrivit directorului de marketing al Huawei, pentru anul acesta au fost anunţate 5 modele noi de smartphone-uri, compania dorind un portofoliu care să fie dominat de acest tip de terminale. "Până acum avem 5 modele lansate pentru mai multe categorii. Adică avem clasa de început reprezentată de modelul Ascend Y100 şi Y200, clasa de mijloc reprezentată de modelul Ascend Y300 şi pentru high-end avem modelul Ascend P1 şi D-Quad", ne-a mai spus Sorina Măcărescu.
Noul model Ascend P1 a ajuns deja în Europa