Până acum, două agenţii de publicitate din România au pus mâna pe trofee la festivalul de la Cannes. Saatchi&Saatchi a luat trofeul de bronz, iar McCann Erickson a plecat cu cel de argint.
Saatchi&Saatchi a fost premiată cu Bronze, la categoria PR Lions, pentru campania „Plant the Bill” realizată pentru Enel România, scrie iaa.ro
Iar cel de-al doilea Leu, Silver, a fost obţinut de McCann Erickson la categoria Direct Lions pentru campania „Romanians are Smart“, realizată pentru ROM, Kandia Dulce.
Cannes Lions urmează să publice shortlisturile pentru categoriile „Branded Content & Entertainment Lions“, „Cyber Lions“, „Design Lions“, „Film Craft Lions“, „Film Lions“, „Radio Lions“, „Titanium & Integrated Lions".
La Cannes mai participă agenţiile Zenith Media, Publicis Bucureşti, THE PRACTICE şi OMD România.
Cannes Lions este cel mai reputat eveniment global dedicat gândirii creative, reunind anual peste zece mii de delegaţi din partea clienţilor, agenţiilor, caselor de producţie şi mediilor academice relaţionate cu domeniul comunicării.