Inspectoratul pentru Situații de Urgență Brașov a fost alarmat după ce o locomotivă s-a răsturnat în Timiș Triaj.
Mecanicul locomotivei nu se afla în locomotivă, el coborând, fără a o asigura. Mecanicul Viorel Ursu este acuzat acum de neglijenţă în serviciu şi distrugere, după ce a lăsat motorul locomotivei pornit şi a coborât pe peron. Mersul la toaletă îl poate costa locul de muncă. Viorel Ursu este angajat al firmei GFR, având 15 ani de experienţă ca mecanic de locomotivă.
Locomotiva a prins viteză foarte mare, de peste 100 de kilometri la oră, când s-a răsturnat. La fata locului se afla mai multe echipe de cercetare de la CFR si Politie, precum si echipaje ISU care asigura masurile de protectie.
Inspectoratul pentru Situații de Urgență Brașov a fost alarmat după ce o locomotivă s-a răsturnat în Timiș Triaj.
Mecanicul locomotivei nu se afla în locomotivă, el coborând, fără a o asigura. Mecanicul Viorel Ursu este acuzat acum de neglijenţă în serviciu şi distrugere, după ce a lăsat motorul locomotivei pornit şi a coborât pe peron. Mersul la toaletă îl poate costa locul de muncă. Viorel Ursu este angajat al firmei GFR, având 15 ani de experienţă ca mecanic de locomotivă.
Locomotiva a prins viteză foarte mare, de peste 100 de kilometri la oră, când s-a răsturnat. La fata locului se afla mai multe echipe de cercetare de la CFR si Politie, precum si echipaje ISU care asigura masurile de protectie.