Molson Coors Brewing Company a anuntat astazi ca a finalizat achizitia StarBev anuntata anterior, pentru suma de 2,65 miliarde euro. Mark Hunter (foto), CEO al operatiunilor Molson Coors din Regatul Unit si Irlanda,va deveni CEO al noii divizii, care a fost redenumita Molson Coors Central Europe.
Molson Coors Central Europe are aproximativ 4.100 de angajati, opereaza noua unitati de productie si comercializeaza marcile sale-lider de piata in Republica Ceha, Serbia, Croatia, Romania, Bulgaria, Ungaria, Muntenegru, Bosnia-Hertegovina si Slovacia. Achizitia include Staropramen, marca-stindard a diviziei. Molson Coors a anuntat in aprilie ca va cumpara StarBev, companie care detine producatorul local de bere Bergenbier.
StarBev a inregistrat vanzari de 0,7 mld. euro in 2011 si profit operational EBITDA - inainte de dobanzi, taxe, depreciere si amortizare - de 241 de milioane euro.
“Suntem entuziasmati sa finalizam aceasta achizitie, care semnifica continuarea cresterii noastre si completeaza fericit portofoliul nostru de marci premium”, a declarat Peter Swinburn, presedinte si CEO al Molson Coors. “Inca de la anuntul initial, am petrecut mult timp in pietele respective si interactionand cu echipele locale. Suntem acum mai incantati ca oricand de oportunitatile numeroase pe care le vedem in aceasta afacere si in aceasta regiune. S-a facut deja un progres considerabil in directia unei integrari reusite si suntem siguri ca avem echipa potrivita, experienta si strategia pentru a ne atinge scopurile”, a adaugat Swinburn.
“Avem un plan clar de a dezvolta mai departe aceste marci puternice si de a capitaliza pe o piata a berii in crestere, deosebit de atractiva pentru noi”, a spus Hunter.
Inainte de numirea sa ca CEO pentru divizia din Regatul Unit si Irlanda, in 2007, Hunter a fost Director Comercial al companiei Molson Coors Canada unde a c