Facebrands.ro şi Facebrands PRO anunţă că în acest moment monitorizează peste 17.000 de pagini româneşti pe Facebook, care pot fi urmărite în peste 50 de categorii de toţi cei care vor să afle mai multe despre performanţa, activitatea şi evoluţia acestora.
Numărul paginilor româneşti de Facebook a crescut cu aproape 10% (9,79%), de la 15.600 de pagini la finalul lunii ianuarie până la cifra actuală de 17.127 pagini.
Clienţii pot urmări şi datele efective de performanţă: engaged users, engagement rate şi le pot compara cu media categoriei sau cu media unei liste proprii de pagini pe care o pot defini. “Astfel, cineva care administrează o pagină a unor produse lactate poate compara performanţa propriei pagini cu media paginilor similare/concurente de produse lactate”, a declarat Ionuţ Oprea, managerul agenţiei STANDOUT , care dezvoltă împreună cu Byte Flux serviciile Facebrands.ro şi Facebrands PRO.
Facebrands PRO arată întreaga imagine a activităţii pe Facebook din fiecare industrie, completând datele despre performanţa paginilor de Facebook cu informatii despre campaniile derulate de fiecare, precum şi despre elementele punctuale ale acestor campanii: ad-uri, tab-uri sau aplicaţii.
Datele Facebrands.ro şi Facebrands PRO arată că în acest moment există 4.740.340 utilizatori de Facebook în România, iar 4.110.000 (86,70%) dintre aceştia şi-au declarat oraşul. Cei mai mulţi sunt din Bucureşti (1.236.980, 30,1%), oraş urmat de Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi, cu peste 4% din total fiecare.
Cifra de utilizatori pe oraşe şi judeţe poate fi găsită aici.