Primăria municipiului Rădăuţi va fi verificată, în următoarele două săptămâni, de o echipă mixtă de control de la Curtea de Conturi şi de la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF). Mai exact, administraţia rădăuţeană va fi verificată, între 19 iunie şi 6 iulie, pe tema „modului de utilizare a fondurilor alocate de la bugetul de stat din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, prin HG. Nr. 255/2012”, conform adresei primite de primăria rădăuţeană la începutul acestei săptămâni.
Alte 49 de primării din judeţ vor fi controlate pe aceeaşi temă
În documentul menţionat mai sus administraţiei rădăuţene i s-a pus în vedere să pregătească, să furnizeze şi să înmâneze echipei de control, „actele, documentele şi informaţiile privind situaţia sumelor alocate prin HG 255/2012 şi neutilizate de către unitatea administrativ teritorială la data intrării în vigoare a OUG 15/2012 privind stabilirea unor măsuri financiare în domeniul asigurărilor sociale de sănătate şi al finanţelor publice, situaţia arieratelor aferente cheltuielilor curente şi de capital înregistrate în contabilitate la data de 8 mai 2012, şi situaţia proiectelor cu finanţare externă nerambursabilă aflate în derulare până la data de 8 mai 2012”.
Întrebat care crede că este adevăratul motiv pentru acest control, primarul reales, Aurel Olărean, a răspuns că nu are nimic de comentat. Trebuie menţionat că alături de primăria rădăuţeană, alte 49 de primării din judeţul Suceava vor fi verificate pe aceeaşi temă.
Primăria municipiului Rădăuţi va fi verificată, în următoarele două săptămâni, de o echipă mixtă de control de la Curtea de Conturi şi de la Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF). Mai exact, administraţia rădăuţeană va fi verificată, între 19 iunie şi 6 iulie, pe tema „modului de utilizare a fondurilor alocate de la bugetul de stat din Fondul de reze