AXA Life Insurance, divizia din Romania a grupului francez de asigurari AXA Group, tinteste in acest an o dublare a afacerilor comparativ cu anul trecut, atat ca volum cat si din punct de vedere al valorii, la aproximativ 50 de milioane de lei, in contextul dezvoltarii retelei de distributie si lansarii de noi produse de asigurare de viata.
Grupul AXA a preluat la sfarsitul anului 2010 compania Omniasig Asigurari de Viata, care activa pe piata din Romania din 1997, de la Vienna Insurance Group (VIG). Ulterior, Omniasig Asigurari de Viata a devenit AXA Life Insurance, iar conducerea a fost preluata de Violeta Ciurel (foto).
In primul an de activitate, dupa lansarea oficiala, AXA Life Insurance si-a extins operatiunile in Romania prin cresterea numarului de agentii de la 41, in 2011, la 52 in prezent, si intentioneaza de asemenea sa ajunga la cota de 58 pana la sfarsitul anului. AXA Asigurari a inregistrat in 2011 o crestere a primelor totale subscrise de 22% comparativ cu 2010, la aproximativ 25 de milioane de lei. Cresterea a fost de peste 116% raportat la volumele new business, potrivit companiei.
In acelasi timp, compania a inregistrat pierderi de 39 de milioane de lei, in perioada mentionata, in contextul investitiilor realizate in dezvoltarea retelei de distributie, recrutare de agenti, training, lansari de produse sau campanii de sustinere a brandului (vezi video).
"Suntem inca in plin proces de expansiune si, din aceasta cauza, cred ca vom inregistra pierderi si in urmatorii trei ani. Chiar daca suntem conditionati si de piata, urmarim cresterea rapida a cotei de piata, astfel incat, pana in 2015, sa fim in top-ul jucatorilor locali in piata asigurarilor de viata din punct de vedere al achizitiei de noi clienti”, a afirmat Violeta Ciurel, CEO AXA Life Insurance.
Ea a adaugat ca grupul francez a investit anul trecut in