McCann Erickson a castigat un Silver Lion la categoria Direct Lions - Best Low Budget Campaign pentru campania „Romanii sunt Destepti” dezvoltata pentru brandul de ciocolata ROM Autentic, in timp ce Saatchi & Saatchi si Saatchi & Saatchi PR au obtinut un Bronze Lions la categoria PR Environmental pentru campania Enel “Plant the bill".
Acestea sunt primele doua premii obtinute de agentiile din Romania la editia din acest an a Cannes Lions, cel mai mare festival de publicitate din lume.
Premiul obtinut de McCann Erickson vine dupa ce anul trecut agentia a castigat pentru campania „Rom American” noua premii la Festivalul de la Cannes.
„Campania „Romanii sunt Destepti” a facut istorie atunci cand a fost lansata - am transformat Romania in prima tara care si-a schimbat imaginea pe internet - si iata ca face din nou istorie la Cannes”, a declarat Adrian Botan, creative partner McCann Bucharest.
"Romanii sunt destepti" a fost lansata in luna noiembrie 2011 si ii provoca pe romani sa faca din Romania prima tara din lume care isi schimba imaginea pe internet. Primul succes inregistrat de campania „Romanii sunt Destepti” a venit din Franta, cand, la inceputul lui decembrie anul trecut, prima sugestie oferita de google.fr a devenit “les roumains sont intelligents”.
Campania mai este in lista finala de potentiali castigatori la 3 categorii: Direct Lions, Media Lions si PR Lions.
Pe de alta parte, premiul castigat de Saatchi & Saatchi si Saatchi & Saatchi PR la categoria PR
Environmental pentru campania Enel “Plant the bill si-a dorit sa produca o schimbare in comportamentul romanilor romovand serviciul de facturare online in detrimentul celui traditional pe hartie.
„Am dovedit ca facem parte din elita creativitatii, ca ideile noastre se numara printre cele mai bune din lume”, a declarat Cristina Iordanescu, Deputy Managin