Trebuie să spun că nu sunt foarte entuziasmată de reclamele românești – majoritatea sunt copiate de afară sau adaptate pentru România ceea ce e chiar mai rău. Cele care promovează rețelele de telefonie mobilă fac parte însă într-un fel sau altul dintr-o categorie mai reușită deși nu reușesc mereu să lase o impresie bună, de real, de normal – chiar dacă na, în principiu, cu mic și mare, bogat sau sărac, avem cu toții telefon mobil și abonamente sau cartele reîncărcabile. Reclama de mai jos, de la Cosmote însă chiar merită lăudată.
Face parte din Veteranul, o nouă campanie de advertising, creată de Papaya Advertising, care promovează beneficiile portofoliului de abonamente, ca parte a platformei de comunicare Time to listen. Campania este centrată pe importanţa serviciului de Internet în viaţa de zi cu zi, care te ajută să descoperi poveştile nespuse. N-o să uit niciodată un profesor de istorie care îmi spunea, apropo de copiii care merg cu temele făcute cu ajutorul Internetului, lasă-i să le copieze dacă altfel nu pot, nu vin cu orice prostie mai nou, pentru că știu că informațiile se pot verifica și de către noi, profesorii, așa că se plimbă din link în link și pentru că se tot chinuie să nu pară că au copiat mai rămân cu câte o informație, n-au încotro J.
Dincolo de asta, echipele clientului și agenției s-au înțeles bine de data aceasta, cel puțin din punctul meu de vedere al consumatorului. Știu, o să spuneți că povestea e ușor melodramatică – așa o fi, din păcate însă asta face parte din viața noastră și da, trecem pe lângă poveștile cu adevărat importante ale oamenilor cu adevărat importanți rapid, de cele mai multe ori fără să avem regrete.
Echipa care a coordonat crearea noii campanii publicitare din partea COSMOTE România este formată din: Dana Bursuc – Marketing Communications Senior Manager, Valentin Stoenescu – Acting Retail Commun