Doua nume grele in advertising - Ford si Coca-cola - s-au aratat interesate sa ofere sprijin retelei de socializare pe segmentul de publicitate, intr-un moment in care Facebook se lupta sa recastige increderea in ceea ce priveste eficienta reclamelor pe site.
Vicepresedintele departamentului de marketing al Ford, Jim Farley, a afirmat ca producatorul de masini se va concentra de acum inainte, mai mult pe promovarea pe retelele sociale si in special pe Facebook, cu scopul de a-si imbunatati imaginea in randul potentialilor cumparatori. “Oricine iti da un ‘like’ pe Facebook se arata mult mai dispus sa sustina brandul”, spune Farley.
"Daca ni se ofera posibilitatea de a obtine un plus de 40 de milioane de fani, iar o parte dintre acestia vor vorbi pozitiv la adresa a ceea ce intreprindem, nu poate sa fie decat un lucru bun pentru noi”, a afirmat directorul de marketing al Coca-cola, Joe Tripodi.
Sprijinul celor doua companii vine pe fondul unor scaderi a veniturilor din publicitate pentru Facebook, dupa ce General Motors a anuntat luna trecuta ca pune capat unei campanii de promovare pe reteaua de socializare de peste 10 milioane de dolari, sustinand ca spoturile publicitare distribuite aici au avut un impact redus asupra consumatorilor.
La momentul respectiv, Facebook nu a putut face niciun fel de declaratie legata de impactul plecarii celor de la GM, pentru ca se pregatea de lansarea pe bursa, scrie WSJ.
Saptamana trecuta, compania de cercetare comScore a realizat un studiu platit de Facebook care sustine ca cei care sunt fanii unui brand pe reteaua de socializare achizitioneaza mai des produsele brandului respectiv decat cei care nu sunt fani.
Un oficial al companiei a recunoscut ca Facebook devine tot mai agresiv in incercarea de a demonstra valoare pe care o are publicitatea clientilor s