EUROINS România este una dintre cele patru companii de asigurări din România care a reuşit să înregistreze o creştere a volumului de business în primele trei luni din acest an. De asemenea, investind constant în sistemul de gestionare a daunelor, compania a soluţionat un număr de 12.106 dosare de daună şi a plătit de la începutul anului despăgubiri în valoare de 66,5 mil. lei, cu 59% mai mult decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, când daunele plătite au fost de 41,8 mil. lei.
„Am înregistrat în primele 3 luni ale acestui an o creştere de 108% faţă de perioada similară a anului trecut, consemnând prime brute subscrise în valoare de 114,14 mil. lei. Aceste rezultate bune sunt strâns legate de investiţia noastră în sistemele de soluţionare a daunelor. Întreaga noastră strategie şi activitate sunt centrate pe creşterea gradului de satisfacţie a clientului şi pe fidelizarea acestuia", a precizat Iulius Alin BUCŞA, Director General, EUROINS România. Cea mai mare creştere pe care EUROINS România a înregistrat-o în perioada ianuarie - martie 2012, de 121% faţă de perioada similară a anului trecut, a fost pe segmentul asigurărilor auto (CASCO+RCA). Astfel, valoarea primelor brute subscrise pe această clasă ajunge la sfârşitul trimestrului I din 2012 la aproape 105,4 mil. lei. Răspunderile civile şi garanţiile au înregistrat la rândul lor o creştere de 55% şi respectiv 79% în intervalul menţionat, volumul primelor brute subscrise în trimestrul I din 2012 pentru aceste clase ajungând la aproape 2 mil. lei. O creştere de 21% s-a înregistrat pe segmentul asigurărilor property, primele brute subscrise ajungând la valoarea de 4,3 mil. lei, faţă de primele trei luni ale anului 2011, când acestea au fost de 3,5 mil. lei.
În ceea ce priveşte strategia pentru următoarea perioadă, Directorul General al companiei declară:
„Vom miza în continuare pe asigurările non-