Diferenţa dintre cele două sendvişuriAceastă practică nu este nicidecum folosită în scopuri perfide, pentru a păcăli consumatorul, ci pentru a face produsul cât mai atractiv şi a-i sublinia calităţile.
Directorul de marketing al lanţului de fast-food-uri din Canada, Hope Bagozzi, a arătat tuturor cum decurge o sesiune foto şi cum se modifică apoi şi în Photoshop aspectul iniţial al burgerilor.
Experimentul se face pe un cheeseburger. Pregătirile pentru spotul publicitar iau ore întregi pentru că produsul final trebuie să arate impecabil. Chiar dacă ingredientele folosite sunt cele originale, folosite în toate restaurantele lanţului McDonald's, ele sunt aşezate cu mult mai multă grijă, se folosesc seringi şi alte instrumente speciale, ca sendvişurile să te îmbie şi să te facă să nu poţi rezista tentaţiei de a le mânca. De toate acestea se ocupă "stilistul de mâncare" şi ulterior specialiştii în fotografie şi Photoshop.
"După cum vedeţi, există diferenţe între cele două sendvişuri. În primul rând când vine vorba de dimensiune. Din cauza aburului, chiflele tind să se turtească. Noi nu facem decât să scoatem la iveală ingredientele care, de obicei, sunt ascunse sub chiflă, pentru a le putea vedea", a spus Hope Bagozzi.
Această practică, de a face produsele să arate mult mai bine în realitate, este folosită de toate companiile care îşi respectă clienţii şi vor să îşi prezinte produsele într-o manieră impecabilă şi îmbietoare.
Diferenţa dintre cele două sendvişuriAceastă practică nu este nicidecum folosită în scopuri perfide, pentru a păcăli consumatorul, ci pentru a face produsul cât mai atractiv şi a-i sublinia calităţile.
Directorul de marketing al lanţului de fast-food-uri din Canada, Hope Bagozzi, a arătat tuturor cum decurge o sesiune foto şi cum se modifică apoi şi în Photoshop aspectul iniţial al burgerilor.
E