Seful de campanie al lui Barack Obama, Jim Messina, s-a intalnit cu Steve Jobs, care i-a transmis sfaturi legate de modul in care presedintele american ar putea castiga alegerile.
Joshua Green, reporter la Bloomberg, povesteste ca Messina si-a inceput munca de director de campanie al lui Obama intalnindu-se cu sefii marilor companii americane, in incercarea de a afla cum ar putea folosi echipa de comunicare a lui Obama site-urile de socializare si de new media, scrie Business Insider.
De doua ori s-a intalnit Messina cu Steve Jobs, iar seful Apple i-a explicat oficialului american care sunt greselile din strategia de comunicare a Casei Albe. "In campania trecuta, v-ati concentrat numai pe doua canale media: Internet si e-mail.
La campania urmatoarea, trebuie sa va axati pe toate canalele: Facebook, Tumblr, Twitter, YouTube, Google, pentru ca oamenii sunt diferiti decat in urma cu patru ani", i-ar fi spus Steve Jobs sefului de campanie al lui Barack Obama.
In prima campanie pentru prezidentiale a lui Obama nu exista iPhone. Jobs a sustinut ca viitoarea campanie ar trebui sa se concentreze pe tehnologia mobila, mai accesibila si mai rapida.
Seful de campanie al lui Barack Obama, Jim Messina, s-a intalnit cu Steve Jobs, care i-a transmis sfaturi legate de modul in care presedintele american ar putea castiga alegerile.
Joshua Green, reporter la Bloomberg, povesteste ca Messina si-a inceput munca de director de campanie al lui Obama intalnindu-se cu sefii marilor companii americane, in incercarea de a afla cum ar putea folosi echipa de comunicare a lui Obama site-urile de socializare si de new media, scrie Business Insider.
De doua ori s-a intalnit Messina cu Steve Jobs, iar seful Apple i-a explicat oficialului american care sunt greselile din strategia de comunicare a Casei Albe. "I