Eugen David, presedintele Asociatiei Alburnus Maior, a afirmat despre spotul realizat impotriva exploatarii de la Rosia Montana, care o are ca protagonista pe actrita Maia Morgenstern, va deschide mintile si inimile oamenilor care nu cunosc situatia, dar intuiesc gravitatea ei.
"Lupta noastra a coalizat eforturi mai de pret decat tot aurul din lume iar acest clip e un exemplu care graieste de la sine. Intelegeti ca suntem stapani pe viitorul nostru si ca reusita campaniei Salvati Rosia Montana apartine voua, toti cei care credeti in dreptate”, a adaugat Eugen David.
Spotul este realizat pro-bono de Agentia Papaya Advertising, si este primul dintr-o dintr-o noua serie de actiuni de constientizare si mobilizare a publicului impotriva proiectului de exploatare a aurului de la Rosia Montana propusa de compania Rosia Montana Gold Corporation.
Clipul a inregistrat de la lansare si pana in prezent 320.000 de vizualizari pe YouTube si mii de preluari si comentarii in media online si pe retelele de socializare.
Materialul video este difuzat si de canale TV care transmit la nivel national.
DailyBusiness Video: Maia Morgenstern, Rosia Montana
Reprezentantii Alburnus Maior sunt de parere ca scopul acestei noi campanii de informare este acela de a sparge embargoul mediatic impus de Rosia Montana Gold Corporation si de a raspunde astfel nevoii de constientizare a publicului.
"Conceptul creativ al campaniei este foarte simplu. Extragerea aurului, asa cum se doreste sa se faca la Rosia Montana va provoca suferinta. Oameni dati afara din casele in care s-au nascut, un lac imens de cianura, cativa munti rasi de pe suprafata pamantului... si asta pentru aur. Sa facem ce cu el? Cercei? Daca vor cercei, le dam cercei. Numai sa ne lase in pace", a declarat Robert Tiderle, creative director, Papaya Advertisin