Compania REEA a organizat ieri, la Hotel Grand din Târgu-Mureş, conferinţa “Top Day”, primul eveniment gândit să aducă soluții practice pentru creșterea vânzărilor în online. Peste 250 de participanți au analizat opțiuni pentru a-și dezvolta proiectele de comerț electronic.
Evenimentul a inclus două sesiuni, avându-i ca speakeri pe Ciprian Stăvar, Vlad Stanila, Andrei Radu, Mihai Brehar, Jessie Scoullar, Ionuț Iclănzan, Cristian Manafu, Mihai Secasiu, Cosmin Negrescu, Liviu Taloi, Cristian Ignat, Felix Crişan, Dorian Banutoiu. “Scopul organizării acestui eveniment a fost de stimula mureșenii, și nu numai, în realizarea site-urilor online şi de a atrage interesul pentru comerţul electroni”, a declarat Daniela Şuhanea, director de marketing în cadrul companiei REEA.
Chiar dacă nu putem vorbi de o stabilitate economică, rezultatele încep să se vadă a fi benefice pentru cei ce au ales deja comerţul electronic. Şi lucrurile nu se opresc aici. Potrivit specialiştilor, comerţul electronic va aduce oportunităţi de business imense în România în următorii ani, este una dintre concluziile manifestării.
Înscrierile la cea de a 7-a ediție a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) s-au incheiat încă din 18 mai 2012, zi până în care 90 de magazine online au ramas în cursa finală întrunind cumulativ criteriile de preselecție, axate pe respectarea legislatiei in vigoare și a bunelor practici în comerțul electronic. Potrivit organizatorilor, competiția va fi acerbă pe categoria “Fashion”, unde sunt înscrise nu mai puțin de 21 de magazine online care vând articole de vestimentatie. De asemenea, categoria de “IT&C” numara 20 de magazine participante, iar in top 3 se regăsește și categoria de “Cadouri și Bijuterii” cu opt magazine inscrise. “Este foarte interesantă structura magazinelor de anul acesta, întrucât ne demonstrează creșterea semnificativă a segmentelor de piață d