• Furnizorul de energie electrica isi tine clientii in fata birourilor inchise • "De trei zile tot astept sa scot un aviz si tot nu am rezolvat nimic. E scandalos!", a spus nervoasa ieseanca Maria Vlascu • Reprezentantii E.ON continua sa fie nepasatori si nereceptivi la asemenea probleme • Compania detine monopolul pe piata din regiunea Moldovei
Aproape 30 de ieseni au disperat asteptand sa primeasca diverse acte de la sediile E.ON. Compania care detine monopolul in piata de energie electrica din regiunea Moldovei isi tine clientii platitori de facturi sa astepte la usile birourilor care stau inchise mereu. Cei mai multi dintre acestia nu au primit documentele necesare nici dupa trei zile indelungate de asteptare, timp in care niciun angajat din persoanalul E.ON nu i-a bagat in seama. "De trei zile tot astept sa scot un aviz si tot nu am rezolvat nimic. E scandalos! Prima data am fost la sediul lor din centrul civic si am asteptat pentru un numar de ordine cateva ore bune apoi am stat la rand inca patru ore ca sa-mi spuna ca, de fapt, nu trebuia sa vin acolo. Ieri am stat inca cinci ore asteptand la rand, dar nu am vazut pe nimeni sa intrebe nimic, nu a intrat nimeni la biroul respectiv, am asteptat ca prostii degeaba. Astazi am venit de la 08.00 dimineata si am stat pana la amiaza si tot nu s-a miscat nimic. Credeti-ma, eu de cinci ani scot avize pentru amplasament si nu trebuie sa dureze mai mult de cinci minute, dar ei chiar isi bat joc!", spune, vizibil nervoasa, Maria Vlascu.
Clientii care asteptau in fata birourilor inchise mai spun ca exista doua intrari in sediul E.ON din strada Uzinei, "una pentru pilosi, iar alta pentru fraieri". Desi s-a sesizat acest aspect la Oficiul pentru protectia Consumatorului, nimeni nu a raspuns plangerilor pe care le-au facut oamenii satui sa astepte degeaba.
"Asta chiar e obraznicie, e u