"Menţionăm că la nivelul întregii reţele feroviare au fost introduse restricţii de viteză începând cu ora 10.30, întârzierile înregistrate, în medie, la aceasta oră fiind de 30-40 de minute/tren. Măsura de reducere a vitezelor de circulaţie, în anumite intervale de timp în care temperaturile depăşeşc limitele normale este o măsură obligatorie pentu siguranţa traficului feroviar şi, de asemenea, este aplicată de toate administraţiile de cale ferată", informează Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în perioada de caniculă, temperaturile înregistrate la nivelul şinei sunt cuprinse între 50 şi 55 de grade.
În perioadele caniculare, personalul de întreţinere a căii ferate efectuează revizii suplimentare pe întreaga reţea feroviară (însoţiri de trenuri, verificări directe ale căii, măsurarea şi înregistrarea permanentă a evoluţiei temperaturilor în şină etc.), iar în timpul zilei, mai spun cei de la CFR, se reduce viteza de circulaţie a trenurilor de călători şi de marfă cu 20-30 km/h pe durate bine determinate, astfel încât circulaţia trenurilor să se desfăşoare în depline condiţii de siguranţă.
"Menţionăm că la nivelul întregii reţele feroviare au fost introduse restricţii de viteză începând cu ora 10.30, întârzierile înregistrate, în medie, la aceasta oră fiind de 30-40 de minute/tren. Măsura de reducere a vitezelor de circulaţie, în anumite intervale de timp în care temperaturile depăşeşc limitele normale este o măsură obligatorie pentu siguranţa traficului feroviar şi, de asemenea, este aplicată de toate administraţiile de cale ferată", informează Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.
Potrivit reprezentanţilor companiei, în perioada de caniculă, temperaturile înregistrate la nivelul şinei sunt cuprinse între 50 şi 55 de grade.
În perioadele caniculare, personalul de întreţinere a căi