Citroen isi continua procesul de diversificare a gamei, prin lansarea a doua noi modele. De fapt, este vorba de doua versiuni a unor modele existente deja in gama, create special pentru pietele emergente.
Constructorul francez profita de ocazie pentru a-si reafirma ambitiile de globalizare. Motivul, precum si detalii referitoare la cele doua noutati, in comunicatul de presa de mai jos, transmis de Citroen Romania. Citroen face inca un pas in dezvoltarea marcii la nivel mondial si isi consolideaza pozitia de brand global. Dupa Europa, Rusia si America Latina, linia DS va fi lansata in China pe 28 iunie.
In plus, marca isi extinde si modernizeaza gama principala cu doua noi modele. Citroen isi consolideaza astfel oferta de automobile, in special in segmentul C, pentru a putea intra pe piete internationale cu crestere ridicata precum bazinul mediteranean, China si Rusia. Piata sedanurilor compacte este cea mai mare piata de automobile din lume, cu peste 20 de milioane de vehicule inmatriculate in 2011, si reprezinta aproape o treime din totalul vanzarilor de autoturisme la nivel mondial, relateaza 24auto.ro. Citroen isi continua procesul de diversificare a gamei, prin lansarea a doua noi modele. De fapt, este vorba de doua versiuni a unor modele existente deja in gama, create special pentru pietele emergente.
Constructorul francez profita de ocazie pentru a-si reafirma ambitiile de globalizare. Motivul, precum si detalii referitoare la cele doua noutati, in comunicatul de presa de mai jos, transmis de Citroen Romania. Citroen face inca un pas in dezvoltarea marcii la nivel mondial si isi consolideaza pozitia de brand global. Dupa Europa, Rusia si America Latina, linia DS va fi lansata in China pe 28 iunie.
In plus, marca isi extinde si modernizeaza gama principala cu doua noi modele. Citroen isi consolideaza astfel oferta