Foto: ALEXANDRU SOLOMON / MEDIAFAX Proverbul „omul sfinţeşte locul” este valabil, pentru români, şi în business-ul de evenimente, care a fost adus, cu toate regulile lui, de oameni talentaţi, cu idei excelente şi cu multă putere de muncă. Unul dintre aceşti oameni care au contribuit la punerea bazelor pieţei de evenimente în România este Laura Coroianu.
Cariera Laurei de lider al pieţei de evenimente din România a început pe vremea când lucra la TVR, în 1992, când a făcut parte din colectivul de reinventare a Cerbului de Aur. „Noi am făcut primele cinci ediţii, iar eu eram persoana care ţinea legătura cu artiştii. Apoi am plecat din TVR şi din România, în noiembrie ’96, mai întâi în Belgia, apoi în Olanda, pentru că m-am îndrăgostit şi m-am căsătorit. În Olanda am pus, împreună cu soţul meu, bazele actualei companii care activează şi pe piaţa din România”, explică Laura Coroianu, CEO la o companie recunoscută în întreaga lume pentru o serie de evenimente foarte bine primite de publicul din mai multe ţări.
Revenirea Laurei în ţară s-a datorat reluării, în 2002, a festivalului Cerbul de Aur, când i s-a solicitat din nou colaborarea. „A trebuit să scoatem din joben ceva extraordinar în numai cinci săptămâni, iar acel lucru extraordinar a fost Ricki Martin, poate unul dintre cele mai bune show-uri de la Cerbul de Aur”, îşi aminteşte Laura.
Pentru ea, pentru familia ei şi, nu în ultimul rând, pentru cariera ei – pentru că Laura a legat mereu viaţa personală de carieră, ştiind cum să facă lucrurile să meargă foarte bine împreună a urmat o peioadă de noi realizări în ţară: Joe Cocker, Simple Mind, premiile MTV, Sugarbabes. Dar a simţit că piaţa din România poate fi crescută, cu oameni capabili.
„Am realizat că în România era un concert mare o dată la trei ani, de aceea ne-am hotărât să deschidem o companie aici. La început am făcut naveta între Am