Firma de întreţinere a reţelei electrice de transport anticipează rezultate similare cu cele din 2011
Profitul companiei s-ar putea menţine la 7,5 milioane lei dar cu ajutorul reducerilor de costuri
Firma de servicii de mentenanţă a reţelei electrice de transport Smart, filiala Transelectrica, vizează în acest an menţinerea afacerilor şi profitului la nivelurile de anul trecut, 185 milioane lei, respectiv 7,5 milioane lei, ca urmare a unui program de reducere a costurilor. "Anul 2011 a fost un punct de maxim al activităţii firmei din 2001 (anul înfiinţării, n.r.) până acum. Dacă am reuşi să ne menţinem la acelaşi nivel al cifrei de afaceri şi al profitului ar fi foarte bine, având în vedere şi condiţiile economice interne şi externe", a declarat Cosmin-Mihai Monac, directorul general al Smart Bucureşti, citat de Mediafax.
Firma a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 185 de milioane de lei, în creştere cu peste 50% faţă de 2010. Profitul s-a dublat, de la 3,7 milioane de lei la 7,5 milioane de lei. "Anul trecut am recuperat pierderile pe care compania le-a acumulat înainte de 2010. La 1 ianuarie 2011 aveam pierderi de 1,8 milioane de lei rămase de recuperat din anii precedenţi, iar în primul trimestru din 2011 societatea a înregistrat o pierdere de 4,3 milioane de lei. În primul trimestru din acest an am avut un profit de 1,8 milioane de lei şi o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei", a spus Monac, care a preluat în aprilie anul trecut conducerea Smart, pentru o perioadă de doi ani.
Strategia Smart a vizat, de asemenea, repoziţionarea firmei pe piaţă şi dezvoltarea profesională a angajaţilor. Firma avea în 2008 un program de restructurare-reorganizare care viza reducerea numărului de personal de la 1.200 la 900, prin restructurarea a 50 de persoane pe an până în 2012, dar programul nu a fost pus în practică.
Smart a investit