Azi, 23 iunie, este ziua cea mai lungă a Transilvania Rally. Sunt programate şapte probe speciale care înseumează peste 107 kilometri. Seara, premierea.
Probele "Tarniţa", "Călăţele" şi "Dângău" vor fi parcurse de câte două ori, iar după-amiaza, de la ora 18.10, este programat un alt eveniment special în parcarea Polus Center. Tot acolo va avea loc şi festivitatea de premiere la ora 21.30, în cadrul unui concert susţinut de trupa "Sistem".
Echipajul clujean Bogdan Marişca/Sebastian Iţu conduce în clasamentul general al Transilvania Rally, după prima zi a competiţiei. Bogdan Marişca a câştigat două dintre cele trei speciale ale zilei de vineri, chiar dacă maşina este înscrisă la clasa 3. El s-a impus în ambele treceri pe "Făget" şi chiar dacă a pierdut câteva secunde pe superspeciala din Piaţa Unirii, a încheiat ziua pe prima poziţie, la mai mult de 10 secunde în fata ocupantului poziţiei secunde.
Maşinile piloţilor
Al doilea clasat vineri, 22 iunie, a fost echipajul Gergo Szabo/Karoly Borbely, deşi au avut probleme de natură tehnică. Pilotul maghiar a terminat prima probă cu un disc de frână spart, a parcurs astfel şi superspeciala din Piaţa Unirii, iar apoi, pe trecerea de noapte pe "Făget", a rămas şi fără a cincea treaptă a cutiei de viteze a Mitsubishi-ului Evo X R4 (clasa2). Mecanicii au reuşit să schimbe cutia de viteze în cele 45 de minute ale parcului de service de la finalul primei zile, astfel pilotul maghiar a reventi azi, 23 iunie, cu o transmisie funcţională.
Pe trei s-a clasat un alt pilot maghiar, Csaba Spitzmuler, alături de copilotul sau, Tamas Szoke. Cel mai constant echipaj din această ediţie de campionat nu s-a dezminţit şi, fără să acuze vreo problemă se menţine la 17,2 secunde de lider.
Bogdan Marişca, pe primul loc
Echipajul Napoca Rally Academy care a ieşit la rampă a fost cel format din Bo