Preşedintele Patronatelor din Turism şi Servici(FPTS), Dan Matei Agathon, a anunţat, duminică, 24 iunie, că Centrul istoric din Bucureşti este cea mai atractivă destinaţiei turistică din România.
Fostul ministru al Turismul a afirmat în comunicatul remis de Agerpres că unul din motivele care au dus la succesul Centrului Istoric din capitală este “competiţia”. El a precizat că “Competiţia este aici serioasă din cauza concentraţiei nemaivăzute de cafenele, cluburi şi restaurante, iar acest lucru face ca toţi actorii implicaţi să se bată în oferte, să stea efectiv la dispoziţia clienţilor şi să fie numai un zâmbet pentru a le capta bunăvoinţa turiştilor”.
Dan Matei Agathon consideră că un alt motiv al creşterii turistice a acestei zone, este faptul că localurile sunt deschise toate noaptea, iar Bucureştiul “are pentru prima oară în ultimii 20 de ani, o adevărată viaţă de noapte şi turism de distracţie pentru toate gusturile”. Preşedintele FPTS e de părere că modelul de “succes” al Centrului Istoric trebuie replicat şi în alte zone din România, pentru că funcţionează precum “un magnet al distracţiei” pentru români şi străini deopotrivă. Singurul minus al zonei este considerat de Agathon faptul că Centrul Istoric nu are un “detector de distracţii”, adică o hartă amănunţită a locurilor şi a evenimentelor din zonă.
Preşedintele Patronatelor din Turism şi Servici(FPTS), Dan Matei Agathon, a anunţat, duminică, 24 iunie, că Centrul istoric din Bucureşti este cea mai atractivă destinaţiei turistică din România.
Fostul ministru al Turismul a afirmat în comunicatul remis de Agerpres că unul din motivele care au dus la succesul Centrului Istoric din capitală este “competiţia”. El a precizat că “Competiţia este aici serioasă din cauza concentraţiei nemaivăzute de cafenele, cluburi şi restaurante, iar acest lucru face ca toţi actorii implicaţi să se bată în