Joi, 21 iunie, a avut loc evenimentul Topday2012, un eveniment care defapt a motivat internauţii mureşeni să-şi înceapă o afacere în mediul online. Începând de la cum să-ţi faci un magazin online până la cum să vinzi pe internet, Topday a acoperit tot ce înseamnă ”know how” în acest domeniu. Sala de la Hotel Grand a fost plină, participanţii atenţi la discursurile speackerilor, iar căldura a fost singura amprentă negativă la Topday.
S-a vorbit despre avantajele marketingului afiliat cu magazinele online, platforme pentru construirea magazinelor online, soluţii de promovoare şi dezvoltare şi cam tot ce inseamnă magazine online. S-au abordat chiar si subiectele e-mail marketing, SEO (optimizare pentru motoarele de căutare) şi impactul magazinelor online în Social Media.
Să nu uit de workshopuri, scopul lor fiind aprofundarea în comerţul online. S-a vorbit destul de tehnic, însă pe înţelesul tuturor, iar cei care nu au înţeles ceva aveau posibilitatea de a pune întrebări.
Mi-a plăcut faptul că s-a facut şi o sesiune de speed networking, unde participanţii stăteau faţă în faţă şi vorbeau despre comerţul electronic. Cred că la majoritatea evenimentelor IT, networking-ul e defapt cireaşa de pe tort, din simplul motiv că se pot face asocieri, viitoare parteneriate şi eventuali clienţi.
Având în vedere că au fost speackeri din alte ţări, mi-a făcut plăcere să văd chiar şi translatori şi putem spune că într-un fel sau altul Topday a fost un eveniment de calibru mare, comerţul electronic făcând şi el parte din dezvoltarea economică locală. Sunt curios totuşi ce ne va pregăti Topday pe viitor…
Joi, 21 iunie, a avut loc evenimentul Topday2012, un eveniment care defapt a motivat internauţii mureşeni să-şi înceapă o afacere în mediul online. Începând de la cum să-ţi faci un magazin online până la cum să vinzi pe internet, Topday a acoperit