Autostrada Bucuresti-Ploiesti ar putea fi gata pe 30 iunie, asa cum a promis ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, insa soferii nu vor beneficia de servicii elementare, precum parcari, alimentare cu carburanti, iluminat si semnalizari luminoase.
In plus, din cei 62 de kilometri ai autosrazii vor lipsi primii sase, situati intre soseaua Petricani din sectorul 2 al Capitalei si centura Bucuresti, noteaza Romania Libera.
Astfel, intrarea pe autostrada se va face prin benzi de incadrare pe sensul de parcurgere a autostrazii dinspre DN2 spre DN1.
Soferii care vor veni dinspre DN1 vor fi obligati sa traverseze celelalte doua benzi ale centurii. La vreo 200 de metri de centura se va afla un sens giratoriu, care va permite fie intrarea in Bucuresti prin traversarea unui pod peste centura, fie continuarea calatoriei spre Ploiesti. Din cauza exproprierilor, podul este construit insa doar pe jumatate. Autostrada Bucuresti-Ploiesti face parte din Autostrada Bucuresti-Brasov, cu o lungime totala de 173 de kilometri, o parte din aceasta autostrada, in lungime de 62 de kilometri, urmand sa lege Bucurestiul de Ploiesti.
Valoarea estimata a proiectului Bucuresti-Ploiesti este de 238 de milioane de euro, iar tronsonul va avea 11 poduri, 17 pasaje, 48 de podete si doua noduri rutiere. Autostrada Bucuresti-Ploiesti ar putea fi gata pe 30 iunie, asa cum a promis ministrul Transporturilor, Ovidiu Silaghi, insa soferii nu vor beneficia de servicii elementare, precum parcari, alimentare cu carburanti, iluminat si semnalizari luminoase.
In plus, din cei 62 de kilometri ai autosrazii vor lipsi primii sase, situati intre soseaua Petricani din sectorul 2 al Capitalei si centura Bucuresti, noteaza Romania Libera.
Astfel, intrarea pe autostrada se va face prin benzi de incadrare pe sensul de parcurgere a autostraz