În Cluj-Napoca a început etapa a doua de reabilitare a liniilor de tramvai, la mai puţin de o lună de la finalizarea modernizării primului tronson, cel care leagă cartierul Mănăştur de Piaţa Gării. De data aceasta, lucrările vor fi efectuate pe segmentul dintre Piaţa Gării şi Bulevardul Muncii, acolo unde, chiar dacă traficul nu este atât de intens, clujenii vor trebui să aibă nervii tari atunci când vor alege să circule în zona respectivă.
Trasee schimbate
Lucrările, care au început deja pe strada Căii Ferate, au afectat în primul rând tramvaiul cu numărul 100. Potrivit RATUC Cluj, acesta va circula, spre Piaţa Gării, pe traseul strada Oaşului-Gării-Locomotivei-Piaţa Gării, cu staţie la vechiul peron, iar spre bulevardul Muncii va rula pe traseul Piaţa Gării-Burebista-Decebal-Oaşului. Reabilitarea liniilor de tramvai de pe al doilea tronson, în lungime de 14 kilometri, va fi încheiată anul următor, atunci când vor fi puse în circulaţie şi în aceste zone tramvaiele poloneze cumpărate de către municipalitatea clujeană. Reabilitarea tuturor liniilor de tramvai din Cluj sunt făcute cu ajutorul unui proiect european în valoare de 25 de milioane de euro.
În Cluj-Napoca a început etapa a doua de reabilitare a liniilor de tramvai, la mai puţin de o lună de la finalizarea modernizării primului tronson, cel care leagă cartierul Mănăştur de Piaţa Gării. De data aceasta, lucrările vor fi efectuate pe segmentul dintre Piaţa Gării şi Bulevardul Muncii, acolo unde, chiar dacă traficul nu este atât de intens, clujenii vor trebui să aibă nervii tari atunci când vor alege să circule în zona respectivă.
Trasee schimbate
Lucrările, care au început deja pe strada Căii Ferate, au afectat în primul rând tramvaiul cu numărul 100. Potrivit RATUC Cluj, acesta va circula, spre Piaţa Gării, pe traseul strada Oaşului-Gării-Locomotivei-Piaţa Gării, cu staţie l