Craiovenii care locuiesc pe strada Fulger sunt nemulţumiţi de modul în care constructorul efectuează lucrările de modernizare şi aduc ca argument lăţimea trotuarelor, care pe unele porţiuni este mai mare decât a carosabilului
Reabilitarea străzii Fulger din Craiova, proiect demarat prin luna septembrie a anului trecut, oprit brusc pentru finalizarea licitaţiei şi început oficial la 15 martie, a devenit deja subiect de ceartă între localnici şi constructor. După ce ani de zile au sperat la un strat de asfalt pe strada pe care au crescut, locuitorii din zonă au început să regrete modernizarea acum, când lucrările au trecut de jumătate.
Asocierea SC Delta ACM ‘93 SRL - SC Drum Concept SRL, care s-a oferit să ducă la bun sfârşit asfaltarea străzii şi realizarea canalizării pluviale în 75 de zile lucrătoare, pentru circa 2,8 milioane de lei (plătiţi din bugetul primăriei), a garantat „o lucrare de calitate“, după cum declara şeful de şantier Costin Tonciu (de la Delta ACM) la predarea amplasamentului. Numai că localnicii nu sunt deloc mulţumiţi de modul în care arată în prezent strada lor, după ce au observat că, pe anumite porţiuni, carosabilul începe să se îngusteze, iar trotuarele să se mărească.
Nu au înţeles motivul şi au cerut explicaţii constructorului, dar răspunsul muncitorilor a fost mereu acelaşi: „noi doar respectăm proiectul“. „S-a lucrat pe aici, dar degeaba, că tot ne intră apa în curţi când plouă. Nu ştiu cum au făcut, cum era proiectul, dar nu ne-a ajutat prea mult, cu toată asfaltarea lor. Şi uitaţi-vă cum au făcut trotuarele. Le-au mărit de nu încap două maşini pe stradă. Abia trec una pe lângă alta. Nici nu ai loc să întorci. Ce facem noi cu aşa trotuare, la ce ne folosesc?“, se întreabă Elena Văduva, care locuieşte pe strada Fulger, la numărul 112.
„Proiectul este o bătaie de joc“
Alt craiovean care stă pe