Atractia romanilor pentru masini s-a domolit puternic din cauza crizei. Nebunia ultimilor ani, pornind de la masinile aduse din import (preponderent Germania) si pana la goana dupa masini ieftine si incapatoare, gen Logan, este, cu certitudine, de domeniul trecutului.
Iar acest lucru poate fi dovedit prin evolutia inmatricularilor de masini. Mai corect spus, a involuţiei, pentru că numărul acestora a scăzut vertiginos in ultimii ani. Într-un top naţional făcut de Econtext, Braşovul se află pe locul 17. În ianuarie 2007 braşovenii au înmatriculat 365 de autovehicule, iar în ianuarie 2012 doar 156, cu 57% mai puţine.
Atractia romanilor pentru masini s-a domolit puternic din cauza crizei. Nebunia ultimilor ani, pornind de la masinile aduse din import (preponderent Germania) si pana la goana dupa masini ieftine si incapatoare, gen Logan, este, cu certitudine, de domeniul trecutului.
Iar acest lucru poate fi dovedit prin evolutia inmatricularilor de masini. Mai corect spus, a involuţiei, pentru că numărul acestora a scăzut vertiginos in ultimii ani. Într-un top naţional făcut de Econtext, Braşovul se află pe locul 17. În ianuarie 2007 braşovenii au înmatriculat 365 de autovehicule, iar în ianuarie 2012 doar 156, cu 57% mai puţine.