Vacanţele se vând tot mai bine pe net. Vânzările online ale agenţiilor de turism din România au crescut în primele cinci luni ale acestui an cu peste 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit furnizorului de soluţii eCommerce PayU.
Mai mult, valoarea medie a tranzacţiilor a urcat cu 18%, de la 155 de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut la 182 euro.
Sistemul de rezervări şi rapiditatea pe care îl asigură acesta par să fie principalele criterii în funcţie de care cei care îşi doresc un pachet turistic aleg achiziţia de pe internet.
"În contextul în care evoluţiile în offline sunt extrem de mici sau chiar negative, mediul online oferă toate ingredientele pentru ca agenţiile de turism să îşi crească vânzările: soluţii integrate cu sistemele lor interne de rezervări, posibilităţi multiple de parteneriate şi promoţii, canale de comunicare mai eficiente şi, mai ales, rapiditate în procesul de vânzare şi încasare. În consecinţă, vedem creşteri constante de la un trimestru la altul, atât în volumul pieţei, cât şi în numărul jucătorilor care îşi dezvoltă canalul online", a declarat Cristi Herghelegiu, country manager PayU în România.
Valoarea medie a operaţiunilor a urcat cu 18%, dar în cazul promoţiilor valoarea tranzacţiilor poate creşte chiar şi cu 100%, potrivit comunicatului.
PayU România face parte din PayU Group, deţinut de Naspers Ltd, un grup media multinaţional, cu operaţiuni în domeniile media, Internet şi eCommerce.