Reclamele pentru supermarketuri au reprezentat aproape 20% dintre suprafetele decorate in mediul OOH (panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare) intre jumatatea lunii aprilie si cea a lui iunie, conform studiului MIP-OOH realizat de Biroul Roman de Audit al Tirajelor.
Pe urmatoarele locuri s-au aflat partidele politice, cu un procent de 18% din suprafetele decorate, si companiile de telecomunicatii cu aproape 13% din suprafete.
Intre primele zece categorii de advertiseri s-au mai aflat companiile care comercializeaza materiale de constructii, bauturi alcoolice, produse si servicii bancare, bauturi nealcoolice, restaurantele, dulciurile si alte servicii.
In perioada 16 aprilie- 17 iunie au fost monitorizate 19.874 de fete suport decorate cel putin pentru o zi cu o campanie publicitara. Valoarea la ratecard a publicitatii monitorizate a fost de 8,66 milioane de euro.
De asemenea, 41 % din totalul fetelor suport decorate au fost in Bucuresti si Ilfov, iar 59% in restul tarii.
Studiul MIP-OOH a fost lansat de Biroul Roman al Tirajelor (BRAT) in aprilie anul acesta, dupa ce institutia a lansat rapoarte similare pentru presa scrisa, radio si mediul online.