Dupa ce ani de zile s-a tot pus problema prezentei pe rafturile magazinelor a tot mai multor produse din import, inclusiv fructe si zarzavaturi, marii retaileri au inceput sa realizeze ca da bine, pentru clientii lor, sa vanda mai multe produse "Made in Romania".
Carrefour si Metro au lansat deja programe speciale de promovare a produselor autohtone, in aceasta cursa urmand sa intre si alte lanturi mari de magazine. La finele saptamanii trecute, Carrefour a anuntat lansarea unui catalog cu produse fabricate in Romania, inclusiv cu cele vandute sub marcile proprii, si promovarea mai intens a acestora la rafturi, prin afisarea steagului Romaniei".
Promovarea productiei romanesti si stabilirea unor relatii comerciale durabile cu mediul economic din Romania este o prioritate pentru Carrefour Romania. Marcile proprii Carrefour, spre deosebire de cele ale altor retaileri de pe piata, provin in marea lor majoritate de la producatori din Romania. Ar fi fost mai usor sa le importam, decat sa facem caiete de sarcini impreuna cu producatorul, sa dezvoltam un produs, sa il testam, sa ii cream ambalajul, insa am dorit sa facem acest lucru pentru a pune umarul la productia din aceasta tara", a explicat Francois Melchior de Polignac, directorul general Carrefour Romania, relateaza Finantistii.
Dupa ce ani de zile s-a tot pus problema prezentei pe rafturile magazinelor a tot mai multor produse din import, inclusiv fructe si zarzavaturi, marii retaileri au inceput sa realizeze ca da bine, pentru clientii lor, sa vanda mai multe produse "Made in Romania".
Carrefour si Metro au lansat deja programe speciale de promovare a produselor autohtone, in aceasta cursa urmand sa intre si alte lanturi mari de magazine. La finele saptamanii trecute, Carrefour a anuntat lansarea unui catalog cu produse fabricate in Romania, inclusiv cu cele vandute