Ford România, cel de-al doilea constructor de pe piaţa locală, a demarat ieri oficial producţia monovolumului B-Max, finalizând astfel planurile la care s-a angajat în septembrie 2007, atunci când în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt a semnat alături de statul român contractul de privatizare.
Anul acesta americanii vor produce 60.000 de unităţi din noul B-Max cu o cadenţă de 500 de maşini pe zi, respectiv câte o maşină la fiecare 1,7 minute, dar şi 30.000 de motoare EcoBoost.
Alături de B-Max şi motorul EcoBoost în trei cilindri a cărui producţie a început luna trecută, americanii au confirmat oficial şi intrarea în producţie tot anul acesta a unui al doilea motor pe benzină de 1,5 litri EcoBoost.
Pe măsură ce producţia la uzina de la Craiova va creşte, Ford are în plan angajarea a încă 2.000 de salariaţi, pe lângă cei 4.000 de angajaţi care lucrează în prezent la uzină, creşterea numărului de angajaţi fiind direct proporţională cu cea a producţiei.
Citiţi materialul integral pe www.zfcorporate.ro
Craiova revine în prim-planul industriei auto cu o producţie zilnică de 500 de unităţi B-Max
Ford România, cel de-al doilea constructor de pe piaţa locală, a demarat ieri oficial producţia monovolumului B-Max, finalizând astfel planurile la care s-a angajat în septembrie 2007, atunci când în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt a semnat alături de statul român contractul de privatizare.
Anul acesta americanii vor produce 60.000 de unităţi din noul B-Max cu o cadenţă de 500 de maşini pe zi, respectiv câte o maşină la fiecare 1,7 minute, dar şi 30.000 de motoare EcoBoost.
Alături de B-Max şi motorul EcoBoost în trei cilindri a cărui producţie a început luna trecută, americanii au confirmat oficial şi intrarea în producţie tot anul acesta a unui al doilea motor pe benzină de 1,5 litri EcoBoost.
Pe măsură ce producţia la uz