Un ploieştean a anunţat că dă în judecată firma unde şi-a asigurat locuinţa, care refuză să-l despăgubească pentru o daună de peste 20.000 de lei, produsă în februarie, din cauza zăpezii. În primă fază, asiguratorul a încercat să se scuze, invocând că pagubele ar fi fost cauzate de grindină
O familie din Ploieşti a ajuns, de câteva luni, la mâna agenţilor de asigurãri. Proprietarii unei locuinţe din strada Aurora, de lângã Obor, au încheiat o poliţã la firma Generali Asigurãri SA, care acoperea o gamă amplă de riscuri. În februarie, acoperişul casei a cedat, sub greutatea stratului de zăpadă, iar aproape tot imobilul a fost afectat din cauza infiltraţiilor. Mai grav, pe mai mulţi pereţi de rezistenţã au apãrut crãpãturi adânci, din cauza presiunii exercitate. La interior, s-au înregistrat pagube la tavane, pereţi şi mai multe porţiuni de faianţã din baie, se plâng proprietarii. De asemenea, oamenii care locuiesc acolo mai spun cã au fost pagube şi la acoperiş, şi pe partea exterioarã. Structura de rezistenţã a acoperişului a fost afectatã, iar burlanele şi jgheaburile au fost crãpate sau îndoite. Avaria a apãrut pe 17 februarie, dupã mai multe ninsori puternice. La scurt timp, pãgubiţii au chemat un evaluator autorizat, care a calculat cã suma necesarã pentru a remedia toate stricãciunile este undeva între 20.000 şi 22.000 de lei, informează cotidianul Telegrama. Conform procedurii, la faţa locului a ajuns şi un evaluator agreat de firma de asigurãri, care a avut, în mare, aceleaşi constatãri. Numai cã, în loc sã primeascã banii, familia Paris a primit numai amânãri. Dosarul a fost repartizat la un agent Generali care le-a oferit, în primã fazã, o sumã de tot râsul, pentru o înţelegere amiabilã: 1.900 de lei, mai puţin de o zecime din valoarea estimatã a pagubelor. Click pe imagini pentru fotogalerie
În primã fazã, compania de asigurare n-a vrut sã l