Sponsori la turneul final, cei de la Hyundai au trimis 366 de maşini din toată gama în Ucraina şi Polonia pentru echipe, oficialii şi invitaţii UEFA.
Hyundai Motor Europe a teleportat la Euro 2012 o întreagă flotă de maşini. Cele mai interesante modele ale producătorului sud-coreean au ajuns în Polonia şi Ucraina.
Nu mai puţin de 366 de autovehicule asigură transportul echipelor, oficialilor şi invitaţilor de la turneul final. Printre acestea se regăsesc modelele de lux Equus şi Genesis, dar şi noua generaţie i30, proiectată pentru Europa. În total sînt 9 modele din gamă, la care se adaugă şi peste 200 de autovehicule H1 Van.
Mesaje pe autocare
Autocarele celor 16 "naţionale" au fost inscripţionate cu sloganuri create de fani. 5.250 de propuneri au fost votate pe internet, iar la final 16 suporteri şi-au văzut lozinca pe autocarul formaţiei favorite. Chiar de la faţa locului pentru că aceştia au cîştigat, fiecare, cîte o excursie de două persoane la meciul de la Gdansk din sferturile de finală.
"Europa în albastru"
Multe dintre mesaje au fost banale, cele mai bune exemple fiind cele ale Ucrainei şi Germaniei, "Ucraineni, este vremea voastră" şi "Din meci în meci, pînă la obiectivul cel mare". Englezii şi irlandezii au fost mult mai inspiraţi, "Un premiu, două ţări, trei lei" şi "Vorbeşte cu picioarele şi joacă cu inima".
N-a fost aşa pentru trupa lui Trapattoni, care a dezamăgit total, trei înfrîngeri din tot atîtea posibile! Autocarul Portugaliei cu sloganul "Aici bat 10 milioane de inimi" a rămas în continuare la EURO. După sfertul Italia - Anglia, peninsularii au pictat "Europa în albastru".
Modelele Hyundai de la EURO 2012
- Equus
- Genesis
- ix55
- Santa Fe
- ix 35
- i40
- Elantra
- i30
- H1
Cît costă modelele Hyundai în România
- Equus - nu e disponib